مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ


اینجانب تحت عنوان یک طراح وب سایت، بعداز اخذ یک پروژه، کوشش میکنم با دقت به منظور صاحب کار، تجربیات و همینطور استعمال از خلاقیت خودم، یک پباده سازی کلی از وبسایت را در ذهنم مجسم کنم طراحی سایت در مشهد  و آن را روی برگه، تنها برای خودم، پیاده سازی کنم. دراین روند به طبع همت می کنم، شایسته ترین ایده هایی که دارم را روی وبسایت پیاده سازی کنم و یک وبسایت کامل پباده سازی کنم. ولی… استعمال از علم و همگی نظرات برای طراحی وب سایت من‌را از برد به دور خواهد کرد! چرا؟ طبق تجربه اکثر وقت ها، زیاده روی در به فعالیت بردن خصوصیت های خوب در یک پباده سازی یک تارنما، خروجی جالبی به ارمغان نمی‌آورد، به دلیل آن که کاربری که وارد تارنما ‌می‌گردد درپی استعمال از کل نصیب‌های وبسایت اینجانب و همینطور لذت بردن از خلاقیت اینجانب نیامده، وی آمده میباشد تا یک عمل (action) خاص انجام دهد. آنچه در‌این نوشته خوا هیم داشت آسانی در ساخت سایت؛ راز پیروزی نقش پاپ آپ در‌این قصه چه می باشد ؟ اشکال پاپ آپ و تفاوت‌ها با هم عارضه ها به کارگیری از پاپ‌آپ در طراحی وب سایت از چه پاپ‌هایی نباید استعمال کنیم ضوابط اصلی در به کار گیری از پاپ‌ها به طور استاندارد توده بندی نوشته‌ی‌علمی آسانی در طراحی وب سایت؛ سر پیروزی طبق تجربه و همینطور مطالعاتی که در این باره انجام داده ام، شایسته ترین راه و روش برای پباده سازی سایتی که اکثر کابران بتوانند از آن سود ببرند، به کارگیری از پباده سازی معمولی است، در واقع آسانی وب سایت و همینطور شفافیت در پباده سازی از عامل ها برد و از خصوصیت های گزینه پسند یوزرها می باشد. خواسته از آسانی و شفافیت این وجود ندارد که مشاجره فروش و به کارگیری از ابزارهای بازاریابی را فراموش کنیم. وقتی که تحت عنوان یک طراح تارنما رضایت استفاده کننده را در حق تقدم قرار می‌دهید، یعنی یک گام به پیروزی مجاورت گردیده‌اید نقش پاپ آپ در‌این ماجرا چه میباشد ؟ ایتن زاکرمن در میان سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۹ بود که کد اساسی اطلاع رسانی‌های پاپ‌آپ را نوشت و بدور از تعارف مایه عدم آسایش دیده بینندگان صفحه های اینترنت در به عبارتی سال‌ها شد، گرچه نیت این نخبه نه بود و غرض جالبی را نیز دنبال میکرد البته ایده وی با سو استعمال وب سایت های متفاوت همپا شد. مقصود پنجره‌های پاپ آپ اصولا این بود که بتواند محتوای اصلی و مایحتاج مخاطب را فارغ از تغییر تحول در ساختار کلی اینترنت‌تارنما به اکران بگذارد. ولی بعد از مدتی، بخش اعظمی از وبسایت ها از این خصوصیت خوب، سوءاستفاده کردند و وجهه‌ی تبلیغاتی به آن دادند. هنگامی همگی مکان وب مالامال از پاپ‌آپ‌های تبلیغاتی شد، این گوگل بود که مانند یک ابرقهرمان، وارد این میدان شد. طبق قانون ها گوگل، وب سایت‌هایی که تبلیغات و پاپ‌آپ های متعددی در وبسایت خویش داشتند، با کاهش مرتبه در ورقه نتیجه ها گوگل مواجه شدند. اختلال مهم ولی جایی بود که در آن مقطع ضوابط واضحی برای یک پاپ آپ مقبول گوگل و یوزرها وجود نداشت. پرسش دیگری که ذهن بازاریاب‌های دیجیتال و همینطور طراحان را درگیرد کرد این بود که آیا به کارگیری از پاپ آپ راه درستی برای ارتقاء مشترکین مجله، ارائه تخفیف‌های تازه و معرفی نوشته ی علمی‌های نو بود یا این که خیر؟ به‌دنبال این نوشته‌علمی، کل ابهامات و سوالت شما در مورد به کار گیری از پاپ آپ را برطرف خوا هیم کرد و با نگاهی اجمالی بر موقعیت الان پاپ‌آپ در طراحی وب سایت، پیشنهاد‌های مفیدی در قضیه به کار گیری از پاپ را به شما ارائه خوا‌هیم اعطا کرد.

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 231 تاريخ : يکشنبه 27 مهر 1399 ساعت: 22:56


ساخت سایت ریسپانسیو Responsive برخورد گرا از موضوعاتی میباشد که‌این ایام ذهن طراحان وب سایت و حتی مدیران وبسایت را به خویش سرگرم نموده است. طراحی سایت در مشهد اکثر کاربرانی که در اکنون کاوش در وب می‌باشند به صفحه ها سایت هایی که ریسپانسیو می‌باشند بر می خورند و متوجه می گردند که ظواهر سایت متبوع در تبلت با تلفن همراه همدم آن ها و کامپیوتر فردی شان فرق میکند. این به عبارتی طراحی وب ریسپانسیو Responsive برخورد گرا میباشد. البته در کنار این نوع وبسایت ها سایت هایی نیز وجود دارا‌هستند که امکان اکران در تلفن همراه های گوشی یا این که تبلت ها را ندارند و برای دیدن بخش های متعدد آن بایستی بر روی بخش های متعدد وب سایت کلیک کرده و آن را زوم فرمائید تا آن چه که آیتم نظرتان می باشد را ملاحظه کنید. در حالت بدتر سایت هایی می باشند که محتوای وب سایت نامرتب میباشد، در فیض برای مخاطب و بازدید کننده غیر قابل استعمال می‌باشد. این جاست که نیاز به وبسایت های ریسپانسیو که ترجمه ی فارسی آن برخورد گرا می باشد حس می‌گردد. ساخت سایت ریسپانسیو گروه طراحی وب سایت اینترنت همپا در همین راستا تصمیم گرفته میباشد برای علاقمندان به یادگیری، ساخت وب سایت ریسپانسیو به امداد بوت استرپ را میان یادگرفتن های وبسایت خویش مرحله به مرحله بگنجاند. پیش خیس نیز با یادگرفتن ساخت سایت ریسپانسیو در سرویس شما بودیم البته از امروز قصد به قرار دادن یادگرفتن های کامل تر برای شما عزیزان گرفته ایم. بوت استرپ (Bootstrap) از دوست داستنی ترین کادر ورک های سمت کلاینت برای پباده سازی صفحه ها اینترنت میباشد. که شما با به کارگیری از آن میتوانید سرعت طراحی وب سایت را ارتقا دهید و همینطور اطمینان داشته باشید که وبسایت شما با همگی ی مرورگرها و کلیه ی دیوایس ها سازگار میباشد. چرا ساخت سایت ریسپانسیو Responsive برخورد گرا؟ برای آن که وبسایت های ریسپانسیو، وبسایت هایی میباشند که خویش را با اندازه ی کاغذ اکران  گوشی یا این که تبلت به خیر و خوبی سازگار کرده و  انجام فعالیت با آن‌ها بسیار سرازیر و سهل وآسان هست, و این خویش یک قابلیت و امکان بسیار جالب برای یوزرها سایت ها در هنگام به کار گیری است. از سایر مواقعی که سبب ساز اهمیت قضیه ریسپانسیو بودن وب سایت می‌گردد، تنوع سیستم دست اندرکاران و مرورگر های مو جود در بازار است. وب سایت ریسپانسیو بضاعت مچ شدن و سازش با اشکال سیستم عوامل (ویندوز – اندروید – لینوکس –  IOS– مکینتاش- یونیکس و…) و گونه های مرورگر های تازه و دیرین عرضه گردیده را دارا هستند که‌این خویش یکی‌از مهم‌ترین نقاط قوت این نوع وب سایت ها میباشد. ساخت‌و‌ساز برگه اینترنت با بوت استرپ برای استارت عمل کافی میباشد یک پوشه با پسوند html ساخت‌و‌ساز فرمایید. در بوت استرپ به جهت اینکه از امرها html  و  css به کار گیری می گردد، در آغاز از اعلان DOCTYPE به کارگیری می‌کنیم. در تگ head ، برای اینکه شیت ی اینترنت عکس العمل گرا باشد از تگ meta به کارگیری می‌گردد. در تگ meta خصوصیت width=device-width محاسبه می نماید که پهنا ورقه ی اینترنت شما با پهنا دستگاه های متفاوت برابر باشد و خصوصیت initial-scale=1 واحد سنجش زوم اول را هنگام بار گذاری شدن برگه معین می نماید. پوشه css، کتابخانه ی جی کوئری و فولدر جاوا اسکریپت بوت استرپ را هم می بایست در بخش head  فراخوانی فرمائید. به کد تحت توجه نمائید با تایپ کردن این کد یک کاغذ ی بوت استرپ ساخت کرده ایم.

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 264 تاريخ : چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت: 16:50


امروزه پیروزی در دنیای تجارت تا حدود متعددی متعلق به اینترنت سایتی میباشد طراحی سایت در مشهد  که کسب و عمل شما‌را معرفی می نماید. در حیث اکثری از كارشناسان اينترنت، طراحى اینترنت سايت تلفیقی از هنر و تیم ای از اصول میباشد که متاسفانه آنالیز اکثر زمان ها وب سایت ها نشان از این حقیقت داراست که طراحی سایت ها با رعایت این اصول مسافت متعددی دارا هستند. دقت به‌این نکته که رضایت مندیِ اکثری از بازدید کنندگان، علاوه بر مطالب جانور در وب سایت شما متعلق به مولفه های دیگری نیز میباشد، بر آن شدیم نکاتی پیرامون seo طراحی وب جمع آوری نموده و در‌این نوشته‌علمی در اختیارتان در اختیار بگذاریم.
 
مقصود از ساخت وب سایت
هیچوقت بازدیدکنندگان تارنما خویش را با یک تارنما نامنظم، نابسامان و بی اپلیکیشن راز در گم نکنید. مدام قدم در آغاز را گزینش مقصود از ساخت‌و‌ساز سایت قرار دهید. به صورت معمول غرض اساسی فعال سازی یک سایت، جذب خواننده گان و یوزرها از روش موتورهای کاوش میباشد. در اولِ راه‌اندازی وب سایت خویش هدف ها و سیاست مهم وب سایت را معین نمائید. این نکته را در حیث داشته باشید که در صورتیکه نوع وب سایت، مطالب و پباده سازی آن نتواند یوزرها را جذب و آنان را مجاب به رجوع و برگشت به سایتتان کند، رفته رفته مشتریان و خوا‌نندگان خویش را از دست داده و این پیشگفتار باخت در دنیای تجارت الکترونیک خواهد بود.
 
الف)  ساختار و طرح اول وب سایت
این مرحله دارای اهمیت خاصی میباشد. این فاکتور بدین عامل اساسی میباشد که ایده‌ نخستین شمارا به مفهومی تجاری و مطلوبِ دنیای کسب و عمل تبدیل می‌نماید. تهیه و تنظیم یک طرح اول به شما بضاعت و توان تامل کردن به مجموع پروسه کسب و فعالیت را می دهد؛از استارت تا ساخت‌و‌ساز و فروش جنس یا این که سرویس ها. مورد نیاز وجود ندارد برنامه ای بالا بلند و طولانی تنظیم نمایید، صرفا مورد ها مایحتاج را حیث فرمائید و به حافظه داشته باشید این موردها دربرگیرنده مولفه های پایین باشند:
 
  چک نیاز یوزرها
 طراحی سایت می بایستی کاربرمحور باشد به‌این مفهوم که بدانیم نیاز یوزرها چه است، چه گونه فکر‌می کنند و خلق آن‌ها به چه شکل میباشد. چک نیاز و مراد یوزرها، مارا قوی می سازد یک وبسایت متناسب را به صدق پباده سازی و پیاده سازی کنیم.
 
 پیاده سازی
برای برد یک تارنما و اجتناب از خطاها گزاف، بسیار دارای اهمیت و ضروری میباشد که تکنولوژی لازم جهت طراحی سایت که دربرگیرنده لهجه اپ نویسی، پلت فورم ها، استانداردها، فناوری ها و طرز قرار تصاحب کردن آنان در کنار یکدیگر میباشد، به صحت انتخاب شوند.
 
 محتویات
 محتویات، اکثر اوقات علتی میباشد که یوزرها را راغب به مشاهده وبسایت شما می نماید. بدین ترتیب دقت به‌این مساله دارای اهمیت میباشد که چه محتویاتی بایستی ارائه خواهد شد تا انتظار یوزرها تامین خواهد شد؟ چه ترازو محتویات مطلوب میباشد؟ صورت یا این که فرم ارائه محتویات می بایست به چه شکل باشد؟
 قبل از اینکه بتوان محتویاتی را ایجاد کرد، مورد نیاز میباشد به سوال های فوق که مبانی و اصول استراتژی محتویات را معلوم می نماید، جواب داده خواهد شد.
 
 گرافیک و رابط کاربری
یکی‌از دیگر از فاکتورهای اساسی در طراحی وب، در لحاظ دریافت کردن گرافیک و نوع رابط کاربری میباشد. در اولِ عمل نما و ظواهر وبسایت خویش را مدنظر قرار دهید و به‌این نکته دقت فرمائید که درصورتی که سایتی به هم ریخته و مملو‌از موادتشکیل دهنده گرافیکی بی ربط به هم ساخت نمائید، یوزرها را از وبسایت خویش به دور خواهید کرد. هم چنین بایستی مطمئن گردید که رابط کاربری که با به کار گیری از رعایت استاندارهای مطلوب در وب سایت خویش ساخت می‌کنید، قادر است یوزرها را به قسمت های متعدد هدایت کرده و آن‌ها‌را مجاب به به کارگیری از بخش های متعدد تارنما شما نماید. 
مقاله‌ها و متن ها خویش را نیز با فونت های مطلوب و با سایز و اندازه های استاندارد و رنگ های قابل تشخیص در صفحه ها اینترنت خویش به فعالیت برید.
نکته دیگر تعیین تصاویر میباشد. منفعت گیری از تصاویر باکیفیت فی مابین مطالب و در فضاهای متفاوت وب سایت، می‌تواند ارزشی مساوی متن‌ها شما داشته باشد. هم چنین اعتنا نمایید که سایز عکس ها و تصاویر مستعمل را پیش از قرار دادن در تارنما از روش اپلیکیشن هایی زیرا فتوشاپ، نادر وسعت و متعادل فرمائید تا سرعت بار گذاری و بار گذاری صفحه های اینترنت شما بیشتر خواهد شد. از به فعالیت بردن بیش تر از حد تصاویر نیز اجتناب کنید.
 
 
ب) بهبود ساختار و سئو وب سایت:
بعداز تحلیل ساختار و طرح نخستین نیاز میباشد وبسایت خویش را در فضای رقابتی وب باصرفه فرمائید. برای این مراد آنالیز مولفه های زیرضروری میباشد :
 
 سرعت بارگذاری و بار گذاری تارنما
سرعت بار گذاری به معنای دوران وقتی میباشد که تارنما تماما لود و قابل مستعمل میباشد. دقت  به‌این نکته که یوزرها اصلا مایل نیستند مدت متعددی را برای لود یک وبسایت صرف نمایند، ترازو اهمیت این مولفه را آشکار می سازد. میتوانید با به کارگیری از تکنیک های اپلیکیشن نویسی و طراحی وب سایت، سود گیری از گویش اپ نویسی مطلوب، تعیین پهنای باند مطلوب، کاهش وسعت تصاویر و به دستکم رساندن موادتشکیل دهنده گرافیکی و اسکریپت ها تاثیر شایانی در ارتقاء سرعت بار گذاری صفحه های اینترنت خویش داشته باشید.
جهت محاسبه سرعت تارنما، میتوانید از تارنما های آنلاین نظیر وبسایت gtmetrix.com استعمال کنید.
 
 seo تارنما
seo و بهینه سازی وبسایت قسمت مهمی از ساخت وب سایت میباشد. seo را مي ‌قدرت تیم ‌نحوه ‌هایی براي تغيير استراتژيک اینترنت سايت ‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين دست اندرکاران دارای ربط کاغذ و افزايش اهميت آن در نتايج کاوش  مي‌پردازد. اینترنت سايت شما می بایست براي موتورهاي کاوش بهينه گردد. برای این خواسته در زمان پباده سازی یک وب سایت، طراح یا این که مدیریت تارنما بایستی با رعایت استانداردهای seo، تارنما خویش را برای موتورهای کاوش که منبع اساسی هدایت یوزرها به تارنما هاست، باصرفه کند.
جهت داده ها بیشتر به نوشته‌ی‌علمی فراگیری جامع و بدون نقص بهینه سازی وب سایت (سئو) رجوع کنید.
 
  seo برای مرورگرها
هنگام ساخت وب سایت مطمئن گردید که تارنما شما با کل مرورگرهای نو و قدیم سازگار باشد. جهت عدم حیف کردن کاربرانی که با مرورگرهای متعدد از وب سایت شما بازدید می نمایند، هیچ وقت وبسایت خویش را تنها برای یک یا این که دو مرورگر تهیه نکنید. بطور نمونه در کشور‌ایران ترسیم میباشد که وبسایت ها را برای مرورگرهای اکسپلورر 6 تا 9 و فایرفاکس و کروم و اپرا تهیه می نمایند.
 
نکات نهایی
 مطالب تارنما خویش را به صورت منظم آپ دیت رسانی نمائید. مزیت این عمل علاوه بر جذب یوزرها، بهبود سئوی سایت میباشد چرا‌که موتورهای کاوش به مطالب تازه واکنشی خاص نشان میدهند.
از استفاده پیوند های گوناگون جهت وصال به صفحه ها خاص اجتناب فرمایید. كاربران مايل نیستند از لينك های مکرر جهت رسيدن به غرض به کارگیری نمایند.
ساخت وب سایت را به طوری انجام دهید که با دست‌کم کلیک، دستیابی سهل و آسان به زمینه  امکانپذیر باشد. این نکته بسیار اصلی میباشد. کلیک کردن زیاد و تورفتگی های عمیق مطالب سبب ساز می گردد که بازدیدکنندگان وبسایت را رخنه‌ نمایند.
از به‌کارگیری عکس به ‌مکان متن اجتناب کرده و برای مجموع تصاویر توضیحی درج نمائید که در شکل عدم بار گذاری تصاویر، بازدیدکنندگان با تلاوت توضیح از مورد آن باخبر شوند.
از ساخت‌و‌ساز صفحه های غيرقابل رجوع و برگشت بپرهیزید. عدم وجود لينك رجوع و برگشت به شیت اصلى و صفحه ها ديگر باعث آزردگی یوزرها می گردد.
سايت شما می بايد براى مجموع كاربران اينترنت (خیر تنها متخصصين) قابل به کار گیری و گشت زنى باشد.
پس از روی فعالیت داخل شدن وب سایت، با به کارگیری از ابزارهای تحلیل همانند گوگل نظارت همت تارنما خویش را جهت چک ساختار و طرز سئو وبسایت در موتورهای کاوش بازبینی فرمایید.

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 213 تاريخ : يکشنبه 20 مهر 1399 ساعت: 23:29


پباده سازی لوگو
نکته قابل توجه دیگری که در حین پباده سازی و فعال سازی وبسایت بایستی طراحی سایت در مشهد  به آن دقت داشته باشید تا بتوانید یک تارنما چیره را فعال سازی فرمائید، پباده سازی لوگو وبسایت است.

لوگو به نوعی نشانه و معرف فعالیتی میباشد که شما در درحال حاضر انجام میباشید و به لهجه بی آلایش خیس شناسنامه کاری و نام‌و‌نشان وبسایت شما می‌باشد.

براین اساس بهتر میباشد برنامه ای را برای لوگو وب سایت خویش تعیین فرمایید که از هر حیث مطلوب باشد. مدام به خیال داشته باشید که هنگام کاوش در رابطه قضیه و مقاله خاصی این تصویر گوگل میباشد که در ذهنیت شما نفش می بندد. با این تصور برای پباده سازی لوگو وبسایت خویش مبادرت فرمایید.

داشتن یک لوگو مطلوب و شیک از خصوصیت های یک تارنما غالب می‌باشد.

ظواهر وبسایت
با استعمال ار عکس های قشنگ و کیفیت دار میتوانید جلوه و ظاهری خوشگل برای وب سایت خویش به وجود آورید که کاربر پسند باشد. با این فعالیت شما میتوانید رابط کاربری نیکی داشته باشید وکاری نمائید که مخاطب از ورود به وب سایت شما لذت متعددی پیروزشود.

از جمله فکر کنید که برای خرید کیف و کفش وارد یک دکان گردیده اید چیزی که در نگاه نخستین لحاظ شما‌را به خویش جلب خواهد کرد چه میباشد؟

دقیقا صفحه آرایی و دکورا سیون آن دکان هست. وب سایت شما هم نفش یک مغازه را برای کاربرانی دارااست که در گوگل با شما آشنا گردیده اند. براین اساس کل کارایی خویش را بایستی به فعالیت گیرید تا مخاطب را در وب سایت خویش نگه دارید.

امنیت تارنما
قضیه ای که برای کل تارنما ها حائز اهمیت هست امنیت تارنما میباشد. شما برای اینکه امنیت وبسایت خویش را مراقبت فرمایید نیاز دارید که از یک سر حاذق برای وبسایت خویش استعمال فرمایید. رمزی مانند ssl. ولی داشتن راز فقط نمی تواند امنیت تارنما شما‌را در اختیا داشته باشد .  بلکه نیاز به یک هاستینگ امن نیز دارید

رعایت کردن اصول بهینه سازی در وبسایت
بعداز اینکه مجموع آنچه که در مطالب بالا به آن‌ها شاراه کردیم را در تارنما خویش اعمال کردید نوبت به مسئله مهم برای پیروزی وب سایت شما میرسد. آن هم چیزی وجود ندارد جزء رعایت اصول بهینه سازی وب سایت.

بهینه سازی وبسایت که به عبارتی بهنیه سازی مردن تارنما برای موتورهای کاوش هست دارنده تکنیک ها و قواعد خاص خویش می‌باشد که هر مدیریت اینترنت سایتی برای اینکه بتواند در نتیجه ها موتورهای کاوش وب سایت خویش را در بالاترین سکو و منزلت مشاهده نماید بایستی مسلما آنها را در وب سایت خویش به عمل بگیرید.

بروزرسانی مداوم تارنما
فراموش نکنید که یوزرها گوگل مدام پیرو بروز ترین داده ها و خبر‌ها میباشند و داده ها کهن و کهنه چندان برای آنان حائز اهمیت نیست. پس مدام مطالب و محصول ها تارنما خویش را بروزرسانی نمائید و پیرو این باشید که یوزرها و بازار غرض وب سایت شما چه چیزی می‌خواهند.

با بروز بودن سایت و رعایت اصول seo در وبسایت خویش شک وتردید نداشته باشید که خیر صرفا یوزرها بلکه موتورها یجستجو نیز به وبسایت شما امتیاز بالایی خواهند بخشید.

سرعت تارنما
در غایت انیکه آنچه قادر است به تارنما شما و پیروزی آن امداد متعددی نماید سرعت وب سایت میباشد. یوزرها به هیچ عنوان دوست ندارند که چهت نیل به منظور و نیاز های خویش مدت متعددی را در تارنما های گوناگون سپری نمایند.

برهه زمانی وقتی که استفاده کننده برای ماندن در وب سایت شما صرف خواهد کرد غایت 5 ثانیه میباشد و در صورتیکه درین 5 ثانیه تارنما شما کاغذ لازم مخاطب را به راحتی برای وی اکران ندهد سوای معطلی وبسایت شما‌را رخنه‌ کرده و به سراغ تارنما دیگری می رود و این یعنی پیروزی وب سایت حریف.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 715 تاريخ : سه شنبه 15 مهر 1399 ساعت: 23:32


پباده سازی لوگو
نکته قابل توجه دیگری که در حین پباده سازی و فعال سازی وبسایت بایستی طراحی سایت در مشهد  به آن دقت داشته باشید تا بتوانید یک تارنما چیره را فعال سازی فرمائید، پباده سازی لوگو وبسایت است.

لوگو به نوعی نشانه و معرف فعالیتی میباشد که شما در درحال حاضر انجام میباشید و به لهجه بی آلایش خیس شناسنامه کاری و نام‌و‌نشان وبسایت شما می‌باشد.

براین اساس بهتر میباشد برنامه ای را برای لوگو وب سایت خویش تعیین فرمایید که از هر حیث مطلوب باشد. مدام به خیال داشته باشید که هنگام کاوش در رابطه قضیه و مقاله خاصی این تصویر گوگل میباشد که در ذهنیت شما نفش می بندد. با این تصور برای پباده سازی لوگو وبسایت خویش مبادرت فرمایید.

داشتن یک لوگو مطلوب و شیک از خصوصیت های یک تارنما غالب می‌باشد.

ظواهر وبسایت
با استعمال ار عکس های قشنگ و کیفیت دار میتوانید جلوه و ظاهری خوشگل برای وب سایت خویش به وجود آورید که کاربر پسند باشد. با این فعالیت شما میتوانید رابط کاربری نیکی داشته باشید وکاری نمائید که مخاطب از ورود به وب سایت شما لذت متعددی پیروزشود.

از جمله فکر کنید که برای خرید کیف و کفش وارد یک دکان گردیده اید چیزی که در نگاه نخستین لحاظ شما‌را به خویش جلب خواهد کرد چه میباشد؟

دقیقا صفحه آرایی و دکورا سیون آن دکان هست. وب سایت شما هم نفش یک مغازه را برای کاربرانی دارااست که در گوگل با شما آشنا گردیده اند. براین اساس کل کارایی خویش را بایستی به فعالیت گیرید تا مخاطب را در وب سایت خویش نگه دارید.

امنیت تارنما
قضیه ای که برای کل تارنما ها حائز اهمیت هست امنیت تارنما میباشد. شما برای اینکه امنیت وبسایت خویش را مراقبت فرمایید نیاز دارید که از یک سر حاذق برای وبسایت خویش استعمال فرمایید. رمزی مانند ssl. ولی داشتن راز فقط نمی تواند امنیت تارنما شما‌را در اختیا داشته باشد .  بلکه نیاز به یک هاستینگ امن نیز دارید

رعایت کردن اصول بهینه سازی در وبسایت
بعداز اینکه مجموع آنچه که در مطالب بالا به آن‌ها شاراه کردیم را در تارنما خویش اعمال کردید نوبت به مسئله مهم برای پیروزی وب سایت شما میرسد. آن هم چیزی وجود ندارد جزء رعایت اصول بهینه سازی وب سایت.

بهینه سازی وبسایت که به عبارتی بهنیه سازی مردن تارنما برای موتورهای کاوش هست دارنده تکنیک ها و قواعد خاص خویش می‌باشد که هر مدیریت اینترنت سایتی برای اینکه بتواند در نتیجه ها موتورهای کاوش وب سایت خویش را در بالاترین سکو و منزلت مشاهده نماید بایستی مسلما آنها را در وب سایت خویش به عمل بگیرید.

بروزرسانی مداوم تارنما
فراموش نکنید که یوزرها گوگل مدام پیرو بروز ترین داده ها و خبر‌ها میباشند و داده ها کهن و کهنه چندان برای آنان حائز اهمیت نیست. پس مدام مطالب و محصول ها تارنما خویش را بروزرسانی نمائید و پیرو این باشید که یوزرها و بازار غرض وب سایت شما چه چیزی می‌خواهند.

با بروز بودن سایت و رعایت اصول seo در وبسایت خویش شک وتردید نداشته باشید که خیر صرفا یوزرها بلکه موتورها یجستجو نیز به وبسایت شما امتیاز بالایی خواهند بخشید.

سرعت تارنما
در غایت انیکه آنچه قادر است به تارنما شما و پیروزی آن امداد متعددی نماید سرعت وب سایت میباشد. یوزرها به هیچ عنوان دوست ندارند که چهت نیل به منظور و نیاز های خویش مدت متعددی را در تارنما های گوناگون سپری نمایند.

برهه زمانی وقتی که استفاده کننده برای ماندن در وب سایت شما صرف خواهد کرد غایت 5 ثانیه میباشد و در صورتیکه درین 5 ثانیه تارنما شما کاغذ لازم مخاطب را به راحتی برای وی اکران ندهد سوای معطلی وبسایت شما‌را رخنه‌ کرده و به سراغ تارنما دیگری می رود و این یعنی پیروزی وب سایت حریف.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 546 تاريخ : سه شنبه 15 مهر 1399 ساعت: 23:32


وب سایت های خبری و آگهی برای مثال پربازدیدترین طراحی سایت در مشهد به شمار میروند. در طراحی وب خبری ارزان قالب وب سایت و دسترسی سهل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار‌است. در واقع بازدیدکننده تارنما می بایست بتواند با کمترین بازه ممکن به خبر ها گزینه عشق و علاقه خویش دست پیدا نماید و خبر‌ها مربوط به مورد را مطالعه کند. همینطور با اعتنا به اینکه بازدید تارنما های خبری نسبتا زیاد میباشد رعایت مورد ها امنیتی و سرعت بار گذاری درین تارنما ها از مهمترین موردها میباشد.

در تارنما های خبری که به وسیله مجموعه فنی کمپانی اینترنت گستران عرش پباده سازی می گردند seo وبسایت های خبری با اعتنا به اطلاعات دردسترس در آن ها و بالا بردن ترافیک این تارنما ها کاملا انجام می‌گردد و نصیب رئیس وبسایت به طوری پباده سازی میشود که اشخاص گوناگون بر طبق سطح ها دسترسی که دارا‌هستند بتوانند به آسانی داده ها متبوع را به روزرسانی نمایند و یا این که نشر دهند.

علاوه بر خبر ها متنی، قابلیت قرار دادن داده ها به طور صوت، تصویر، فیلم نیز می‌تواند در تارنما های خبری مصرف شود که جذابیت خبر را دوچندان خواهد کرد.

به چه شکل یک وب سایت خبری چیره داشته باشیم؟
پیروزی یک تارنما خبری مبتنی بر تعداد استفاده کننده آن اندازه گیری میگردد و پارامترهای مختلفی جهت بهبود کیفیت وب سایت های خبری وجود داراست. در مرحله نخستین، یک تارنما خبری بایستی بتواند ترافیک مایحتاج خویش را از روش گوگل و یا این که ورودی بی واسطه تامین نماید و بعد از آن با پباده سازی مطلوب و کیفیت بالای محتوای یوزرها را در تارنما نگهداری کرده و آن ها را تبدیل به مخاطب بامسئولیت کند. در‌پی به برخی از مهم ترین خصوصیت های تارنما های خبری غالب اشاره می‌کنیم.

1- قالب وبسایت و دسترسی راحت :
در طراحی وب های خبری شیوه اکران داده ها به بازدیدکنندگان از اهمیت بسیار بالایی شامل است. در واقع مخاطب می بایست بتواند با کمترین مقطع ممکن به خبر ها گزینه عشق خویش دست پیدا نماید و خبرها مربوط به زمینه را مطالعه کند. خیر صرفا دستیابی به داده ها متبوع در کمترین کلیک ممکن اهمیت بالایی داراست بلکه کاربردی بودن چینش تارنما و آسانی دسترسی به داده ها نیز بسیار اصلی میباشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 218 تاريخ : دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت: 22:50


اهمیت یک وب سایت اینترنتی بر رویش و بهبود کسب و شغل های متفاوت اعم از تجارت‌های الکترونیک و حتی تجارت‌های غیر الکترونیک امروزه بر هیچ‌کس پوشیده وجود ندارد. هنگامی بود که صرفا عمل‌های اینترنتی نیاز به تارنما داشتند، البته امروزه با بسط وب هر کار کاری برای ارتقاء بازده خویش نیاز به یک وب سایت داراست.


اکنون بخش اعظمی از کمپانی‌ها برای جذب کاربر یا این که رابطه با مخاطبین فعلی خویش از ساخت سایت برای کسب و کارشان استفاه می‌نمایند. همینطور اکثری از زمان‌های عمل با همیاران فرنگی از روش وب سایت مهیا میشوند.

البته به طبعً صرف وجود یک وب سایت به خودی خویش و سوای رعایت بعضا از اصول نمی‌تواند تأثیر چندانی بر بهبود کسب و عمل داشته باشد. یک وب سایت زمانی بر کسب و فعالیت شما مؤثر میباشد که پارامترهایی را تحت عنوان یک تارنما کارآمد در خویش داشته باشد. در پی به معرفی بعضی از این پارامترها خوا هیم پرداخت.

ظواهر وب سایت


توصیه اینترنت سر: آیا داشتن یک تارنما حقیقتاً سرمایه‌گذاری صدق میباشد؟

اولی چیزی که در ورود به یک وب سایت دقت استفاده کننده را به خودش جلب می‌نماید، پباده سازی و ظواهر وب سایت (UI Design) میباشد. یوزرها ترجیح می دهند مطالب ما یحتاج خویش را از سایت‌هایی استخراج نمایند که ظواهر آن وب سایت‌ها احساس نیکی به آن‌ها القاء می‌نماید. وبسایتی که ظواهر قابل قبولی ندارد نمی‌تواند مخاطب را برای مقطع بازه متعددی در خویش نگه‌داراست و این فرمان علاوه بر کاهش همت اثرگذار تارنما، منجر بروز اشکالاتی همانند افت سکو سایت در موتورهای کاوش گردد.

پباده سازی خوب علاوه بر رعایت اصول روز پباده سازی عالم مورد نیاز میباشد طراحی سایت در مشهد  که عکس العمل‌گرا (طراحی وب ریسپانسیو) باشد. امروزه درصد اکثری از یوزرها اینترنتی مرور صفحه های اینترنت را به وسیله ابزارهای مختلفی مثلا تبلت و تلفن همراه همپا انجام می دهند. پباده سازی ریسپانسیو صورت صحیحی از ظواهر وب سایت در دستگاه‌های متفاوت به عنوان مثال رایانه‌های فردی، تبلت‌ها، موبایل‌های تلفن همراه و … به اکران میگذارد. در صورتی پباده سازی ریسپانسیو نباشد، اکران وب سایت در بعضی ابزارها به صدق انجام نمی شود و همین فرمان سبب ساز میشود استفاده کننده رغبتی به سپری کردن زمان خویش در تارنما شما نداشته باشد. این دستور نیز علاوه بر تأثیر منفی بر روی کوشش تارنما، سبب کاهش درجه وبسایت در موتورهای کاوش شود.

در قسمت ظواهر تارنما گفت و گو دیگری با تیتر تجربه کاربری (UX Design) مطرح میشود. مراد از تجربه کاربری به صورت خیلی خلاصه رمانتیک میباشد که از اکران یک وب سایت به استفاده کننده القاء می گردد. این تجربه بستگی به مواقعی همانند طریق چیدمان عنصرها یک تارنما، به کار گیری از آیکن‌ها و تصاویر خاص و … در ساخت وب سایت داراست. در واقعیت UI و UX دو ملاک متعلق به یکدیگر در پباده سازی سایت می باشند که هر دو به صورت موازی می‌بایست بوسیله طراح سایت به صدق جلو رفتن نمایند تا اکران یک تارنما را به شایسته ترین صورت ممکن برای بازدیدکنندگان آن آماده نمایند.

اینترنت سر زبده یک‌سری ساله در مسئله پباده سازی سایت و منفعت‌گیری از متخصصین حرفه ای، طراحی سایت شمارا به شایسته ترین صورت ممکن و رعایت اصول و استانداردهای طراحی سایت انجام خواهد بخشید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 341 تاريخ : پنجشنبه 10 مهر 1399 ساعت: 20:15

ایرادات رایج در طراحی وب
در پی به خطاها رایجی که بعضا از اشخاص در حین  طراحی سایت در مشهد مرتکب میگردند میپردازیم با آرزو به اینکه شما این ایرادات را مرتکب نشوید و هزینه و بازه خویش را تلف نکنید.
 
1- تعیین طراح سایت نامعتبر
خیلی از مشتریان درپی گویش و تکنولوژی مطلوب برای ساخت سایت تیم خویش می‌باشند در حالی که می بایست در‌پی فرد یا این که شرکتی آیتم اعتماد و مالک رزومه و مثال عمل درین حوزه باشید. در‌صورتی‌که به پروژه ساخت سایت خویش تحت عنوان یک پروژه بلند برهه زمانی و آینده دار نگاه میکنید حتما می بایست فریلنسر یا این که شرکتی فعالیت شمارا انجام دهد که دارای اعتبار باشد.
 
2- ساخت وب سایت استاتیک
امروزه دیگر ساخت وب سایت استاتیک نمی تواند نیاز کسب و امور را برطرف سازد چون برای هر تغییر تحول جزیی بایستی درانتظار اعمال تغییرات به وسیله طراح تارنما بود. سفارش میشود سایت هایی که پباده سازی می شود به طور داینامیک باشد تا همه محتوای وبسایت به وسیله مالک کسب و عمل قابل مدیر باشد و برای تغییرات محتوایی نیاز به علم اپلیکیشن نویسی و ساخت سایت نباشد.
 
3- تنظیم هاست پیش از ساخت سایت
در حین تعیین هاست وبسایت پارامترهایی می بایست در حیث گرفته خواهد شد که به طبع طراح تارنما بایستی آن را اعلام کند. پارامترهایی مثل سیستم برهان هاست، معیار وسعت مصرفی، پهنای باند، شرکتی که هاست را از آن خریداری می‌کنید جز مواقعی می باشند که بهتر میباشد در آغاز طراحی سایت خویش را انتخاب فرمائید و از طراح خویش بخواهید تا در تعیین هاست به شما یاری کند.
 
4- پباده سازی گرافیکی سایت به وسیله گرافیست
اشتباهی که برخی از صاحبان کسب و فعالیت انجام می دهند این میباشد که از گرافیست تیم میخواهند تا طرح وبسایت را نیز فراهم نماید. طراحی سایت می بایست به وسیله طراح اینترنت سایتی که مسلط به اصول ui و ux اینترنت و اپلیکیشن می‌باشد صورت پذیرد تا تجربه آخری استفاده کننده در عمل با اپلیکیشن مناسب باشد.
 
5- پباده سازی برای مدیریت خیر استفاده کننده
گه گاه مدیران کسب و امور بر روی مواقعی همانند پباده سازی صفحه آرایی، دکوراسیون محتوایی و فرآیندهای داخلی تارنما نظراتی غیر کارشناسی و ذوق ای می‌دهند و پافشاری دارا‌هستند تا مطلقا وبسایت مطابق میل آنها پیاده سازی گردد. در حالی که چنانچه یک ساخت سایت کاربلد گزینش نموده اید بایستی تصمیم گیری این مورد ها را به عهده طراح خویش قرار دهید تا به‌دنبال به ایراد برنخورید و یوزرها تجربه بهتری در به کارگیری از سایت داشته باشند.
 
6- سماجت بر تکنولوژی خاص
تکنولوژی ها و لهجه های اپلیکیشن نویسی در ساخت وب سایت در 95 درصد مواقع برتری نسبت به یکدیگر ندارند و در بیشتر موردها سماجت بر یک تکنولوژی تعصب بی آیتم میباشد. میلیون ها تارنما پیروز با وردپرس، asp.net و PHP در جهان بسط داده گردیده اند و همینطور میلیون ها تارنما ناموفق با هر یک از این لهجه ها درج شده میباشد. پس عوض این که تمرکز خویش را بر تعیین تکنولوژی و لهجه بگذارید، به‌دنبال کمپانی دارای اعتبار و دارنده رزومه در‌این حوزه باشید.
 
7- بستن قرارداد ساخت وب سایت سوای در لحاظ دریافت کردن بهینه سازی
مسلما اهمیت بهینه سازی تارنما برای تمامی پر‌نور میباشد، گه گاه آغاز فرآیند بهینه سازی پس از اتمام ساخت سایت بسیار دیر است و در برخی از موردها موجب پباده سازی دوباره سایت شود چون کدها و ساختار وب سایت با اصول بهینه سازی سازش ندارد. پس توصیه می شود در حین عقد قرار داد طراحی وب سایت به طبع نرم‌افزار seo خویش را نیز مشخص و معلوم کنید.
 
مثال عمل ساخت سایت
کمپانی زاوش در حین سال های اخیر مثال شغل های بخش اعظمی را در قضیه ساخت وب سایت و پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه انجام داده میباشد. این مثال امور در حوزه های طراحی وب سایت شرکتی و ساخت سایت مغازه اینترنتی طبقه بندی گردیده اند که از روش برگه مثال فعالیت ساخت سایت می‌توانید آن‌ها‌را مشاهده کنید.
 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 622 تاريخ : چهارشنبه 9 مهر 1399 ساعت: 23:29

ایرادات رایج در طراحی وب
در پی به خطاها رایجی که بعضا از اشخاص در حین  طراحی سایت در مشهد مرتکب میگردند میپردازیم با آرزو به اینکه شما این ایرادات را مرتکب نشوید و هزینه و بازه خویش را تلف نکنید.
 
1- تعیین طراح سایت نامعتبر
خیلی از مشتریان درپی گویش و تکنولوژی مطلوب برای ساخت سایت تیم خویش می‌باشند در حالی که می بایست در‌پی فرد یا این که شرکتی آیتم اعتماد و مالک رزومه و مثال عمل درین حوزه باشید. در‌صورتی‌که به پروژه ساخت سایت خویش تحت عنوان یک پروژه بلند برهه زمانی و آینده دار نگاه میکنید حتما می بایست فریلنسر یا این که شرکتی فعالیت شمارا انجام دهد که دارای اعتبار باشد.
 
2- ساخت وب سایت استاتیک
امروزه دیگر ساخت وب سایت استاتیک نمی تواند نیاز کسب و امور را برطرف سازد چون برای هر تغییر تحول جزیی بایستی درانتظار اعمال تغییرات به وسیله طراح تارنما بود. سفارش میشود سایت هایی که پباده سازی می شود به طور داینامیک باشد تا همه محتوای وبسایت به وسیله مالک کسب و عمل قابل مدیر باشد و برای تغییرات محتوایی نیاز به علم اپلیکیشن نویسی و ساخت سایت نباشد.
 
3- تنظیم هاست پیش از ساخت سایت
در حین تعیین هاست وبسایت پارامترهایی می بایست در حیث گرفته خواهد شد که به طبع طراح تارنما بایستی آن را اعلام کند. پارامترهایی مثل سیستم برهان هاست، معیار وسعت مصرفی، پهنای باند، شرکتی که هاست را از آن خریداری می‌کنید جز مواقعی می باشند که بهتر میباشد در آغاز طراحی سایت خویش را انتخاب فرمائید و از طراح خویش بخواهید تا در تعیین هاست به شما یاری کند.
 
4- پباده سازی گرافیکی سایت به وسیله گرافیست
اشتباهی که برخی از صاحبان کسب و فعالیت انجام می دهند این میباشد که از گرافیست تیم میخواهند تا طرح وبسایت را نیز فراهم نماید. طراحی سایت می بایست به وسیله طراح اینترنت سایتی که مسلط به اصول ui و ux اینترنت و اپلیکیشن می‌باشد صورت پذیرد تا تجربه آخری استفاده کننده در عمل با اپلیکیشن مناسب باشد.
 
5- پباده سازی برای مدیریت خیر استفاده کننده
گه گاه مدیران کسب و امور بر روی مواقعی همانند پباده سازی صفحه آرایی، دکوراسیون محتوایی و فرآیندهای داخلی تارنما نظراتی غیر کارشناسی و ذوق ای می‌دهند و پافشاری دارا‌هستند تا مطلقا وبسایت مطابق میل آنها پیاده سازی گردد. در حالی که چنانچه یک ساخت سایت کاربلد گزینش نموده اید بایستی تصمیم گیری این مورد ها را به عهده طراح خویش قرار دهید تا به‌دنبال به ایراد برنخورید و یوزرها تجربه بهتری در به کارگیری از سایت داشته باشند.
 
6- سماجت بر تکنولوژی خاص
تکنولوژی ها و لهجه های اپلیکیشن نویسی در ساخت وب سایت در 95 درصد مواقع برتری نسبت به یکدیگر ندارند و در بیشتر موردها سماجت بر یک تکنولوژی تعصب بی آیتم میباشد. میلیون ها تارنما پیروز با وردپرس، asp.net و PHP در جهان بسط داده گردیده اند و همینطور میلیون ها تارنما ناموفق با هر یک از این لهجه ها درج شده میباشد. پس عوض این که تمرکز خویش را بر تعیین تکنولوژی و لهجه بگذارید، به‌دنبال کمپانی دارای اعتبار و دارنده رزومه در‌این حوزه باشید.
 
7- بستن قرارداد ساخت وب سایت سوای در لحاظ دریافت کردن بهینه سازی
مسلما اهمیت بهینه سازی تارنما برای تمامی پر‌نور میباشد، گه گاه آغاز فرآیند بهینه سازی پس از اتمام ساخت سایت بسیار دیر است و در برخی از موردها موجب پباده سازی دوباره سایت شود چون کدها و ساختار وب سایت با اصول بهینه سازی سازش ندارد. پس توصیه می شود در حین عقد قرار داد طراحی وب سایت به طبع نرم‌افزار seo خویش را نیز مشخص و معلوم کنید.
 
مثال عمل ساخت سایت
کمپانی زاوش در حین سال های اخیر مثال شغل های بخش اعظمی را در قضیه ساخت وب سایت و پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه انجام داده میباشد. این مثال امور در حوزه های طراحی وب سایت شرکتی و ساخت سایت مغازه اینترنتی طبقه بندی گردیده اند که از روش برگه مثال فعالیت ساخت سایت می‌توانید آن‌ها‌را مشاهده کنید.
 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 642 تاريخ : چهارشنبه 9 مهر 1399 ساعت: 23:28


در‌این عصر چه یادگرفتن داده می گردد؟
بهبود سود وری خویش را، انجام امور، و جستن دوران بیشتری  طراحی سايت در مشهد  برای آنچه اصلی میباشد با موعظه رئیس دوران. این موسسه هفتگی تکنیک های بازه مدیر مدت را برای امداد به کسانی که مدت خویش را بهتر مدیر می نمایند و در غایت آفریننده خیس می‌شوند، مهیا می نماید. متخصص مدیر برهه زمانی، دیو Crenshaw هر دو‌شنبه نو نوک نو را آماده می نماید، با موضوعات متنوع متعددی روبرو میباشد. برای یادگیری همگی چیز از رئیس آدرس اینترنتی ها و روزنگار ها تا تهیه و تنظیم حق تقدم ها، همیاری با همیاران، کاهش وقفه ها، ساخت و ساز یک “روش اندیشه منفعت وری” و ساخت یک اطراف کاری شل خیس و کارآمدتر.

هدف ها یادگرفتن
لورم ایپسوم متن ساختگی با ایجاد آسانی
نا مفهوم از صنعت چاپ و با به کار گیری
از طراحان گرافیک میباشد.
چاپگرها و متن ها بلکه خبر نامه و خبرنامه در ردیف
و سطرآنچنان که ما یحتاج میباشد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با ساخت‌و‌ساز آسانی
مبهم از صنعت چاپ و با به کارگیری
از طراحان گرافیک میباشد.
چاپگرها و متن‌ها بلکه مجله و روزنامه در ردیف
و سطرآنچنان که مایحتاج میباشد.
پیش نیاز های این عصر آموزشی
بهبود منفعت وری خویش را، انجام امور، و کشف کردن مدت بیشتری برای آنچه اساسی میباشد با ارشادوراهنمایی مدیر بازه. این موسسه هفتگی تکنیک های مقطع رئیس بازه را برای یاری به کسانی که دوران خویش را بهتر رئیس می نمایند و در غایت آفریننده خیس میگردند، آماده می نماید. متخصص مدیر مدت، دیو Crenshaw هر دو شنبه تازه نوک نو را مهیا می نماید، با موضوعات متنوع متعددی روبرو میباشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سايت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 23:13

 
درین گرد هم آیی از یادگرفتن مجانی HTML و CSS طراحی سایت در مشهد  به سراغ معنی شبه کلاس‌ها در CSS می رویم. شبه کلاس که به انگلیسی به آن Pseudo کلاس گفته می شود، معنی پیچیده‌ای وجود ندارد ولی در پباده سازی صفحه های اینترنت بسیار کاربردی میباشد. پس درین گردهمایی هم یاروهمدم ادمین‌تارنما باشید تا این معنی را کاملا تحلیل کنیم.
 
مضمون‌ شبه کلاس‌ در CSS
در جلسات قبل گفتیم که قادر خواهیم بود برای عنصرها، کلاس تمجید کنیم و به یاری یک (.) آنان را در CSS با اسم کلاس تعیین کنیم. از جمله box. همگی عناصری که دارنده کلاس box‌ می‌باشند را گزینش می‌نماید.
 
مضمون‌ شبه کلاس مانند کلاس وجود ندارد که بخواهیم برای هر عنصر آن را تمجید کنیم. شبه کلاس‌ها در CSS امداد می‌نمایند وضعیت خاصی از یک عنصر را تعیین کنیم. یا این که یک عنصر را در شرایط مشخصی گزینش کنیم.
 
به عنوان مثال فرض نمائید در یک لیست می خواهیم موادتشکیل دهنده لیست را گزینش کنیم. به امداد li خواهیم توانست همگی موادسازنده لیست را تعیین کنیم، البته در صورتی‌که تنها غرض ما گزینش او‌لین عضو لیست باشد چه؟ بعد از شبه کلاس استعمال می کنیم:
 
 
1
2
3
li:first-child {
    background: red;
}
شبه کلاس first-child: تنها li ای را تعیین می‌نماید که عضو نخستین میباشد. در حالتی که از دو نقطه اولِ آن متعجب گردیده‌اید بهتر میباشد به سراغ نظارت ساختار و نحو آن‌ها برویم.
 
نحو (Syntax) شبه کلاس‌ها در CSS
 
1
2
3
selector:pseudo-class {
  property: value;
}
کافیست نخست یک عنصر را با هر روشی که می دانید گزینش نمایید آنگاه به یاری نماد : از یک شبه‌کلاس برای معلوم کردن وضعیت خاص آن عنصر امداد بگیرید. منظورم از موقعیت خاص یکی‌از مورد ها ذیل میباشد:
 
تعیین یک عنصر که ماوس روی آن قرار گرفته
تعیین لینکی که به وسیله استفاده کننده کلیک گردیده
تعیین فرزند چندم از یک والد
و….
 
مهم‌ترین Pseudo کلاس‌ها
در شرایطی که تا به اینجا پاره ای سردرگم می باشید و می پندارید چیزی متوجه نشده‌اید به طور کاملً طبیعی میباشد!! چندین نصیب بعدی مورد را به خیر برایتان جا می‌اندازد!
 
شبه کلاس برای تکان موشواره
می خواهیم وقتی که استفاده کننده موشواره را روس عنصر خاصی قرار بخشید، آن عنصر یک استایل نو داشته باشد. برای مثال کد تحت منجر میگردد رنگ پس‌قضیه تگ a بعداز قرار دریافت کردن موشواره، رنگ آن به آبی رنگ تیره‌خیس تغییر‌و تحول ‌نماید.
 
 
1
2
3
a:hover {
  background-color: #138496;
}
برای مشاهده فیض موشواره خویش را روی دکمه مقابل قرار دهید.
 
شبه کلاس hover
 
معین کردن او‌لین عنصر والد
 
1
2
3
div span:first-child {
    color: blue;
}
عضو اولیه عضو دوم عضو سوم
 
همان گونه که مشاهده می کنید، عضو نخستین تعیین و رنگ دلخواه به آن داده شد.
 
 
بقیه شبه کلاس‌ها
دوستان عزیز می توانید هر کدام از کانال‌ کلاس‌های پایین را در CSS تست نمایید تا با مضمون‌ ظریف‌خیس آن آشنا گردید.
 
شبه کلاس مثال کاربرد
active a:active گزینش لینک و پیوند فعال (لحظه کلیک ماوس روی لینک و پیوند)
link a:link تعیین لینک و پیوند‌هایی که هنوز کلیک نشده‌اند.
visited a:visited گزینش لینک و پیوند‌هایی که از روی آن‌ها کلیک گردیده (چشم گردیده)
empty p:empty گزینش عنصری که هیچ فرزندی ندارد.
last-child li:last-child گزینش فرزند انتها یک تگ
()not ( p )not: تعیین نکردن این عنصر، در نمونه تعیین تمامی موادسازنده جز p
()nth-child (2n)nth-child گزینش فرزندان معین یک تگ، در نمونه فرزندان زوج
first-of-type p:first-of-type تعیین اولی عنصر نوع خاص در والد، مثال:تعیین اولی p در والد
last-of-type p:last-of-type گزینش نهایی عنصر نوع خاص در والد، نمونه: گزینش پایانی p والد
checked input:checked تعیین عنصری که تیک خورده (در گردهمایی فرم‌ها به آن می پردازیم)
focus input:focus تعیین فیلدی که ماوس روی آن فوکوس کرده (گردهمایی فرم‌ها)
تمرین: برای اینکه مطمئن گردید که مطالب فوق را به نیکی آموخته‌اید، به پرسش تحت جواب دهید.
در جدول بالا برخی از سطرها رنگ گردیده‌اند. در CSS این سطرها چه طور تعیین گردیده‌اند؟ در کامنت اسم شبه‌کلاس مربوطه را بنویسید.
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 217 تاريخ : يکشنبه 6 مهر 1399 ساعت: 23:33


یک وب سایت ماهر دارنده خصوصیت های زیادی هست. طراحی سایت در مشهد  برخی از این مشخصات جزء شروط موردنیاز، و برخی جزء شروط کافی می باشند. اجرای هرکدام از این مشخصات، منجر هر چه بهتر شدن تارنما شما میگردد. سعی ما بر این است در‌این نوشته ی علمی شما‌را با تنی چند از این نکات آشنا کنیم:

1- تعیین و خرید دامنه متناسب با کسب عمل شما:
او‌لین نکته ای که بایستی به آن دقت ویژه ای داشت، تعیین اسم دامنه مطلوب و همنام کسب و عمل شما میباشد. و در به عبارتی اولِ عمل باید ظریف شکل گیرد؛ چون گوگل پروسه سئو را مبتنی بر دامنه شما انجام خواهد بخشید و در شکل عوض شدن دامنه، جايگاه شما در گوگل به شدت تنزل خواهد یافت.

دوم اینکه کوشش نمائید رئیس دامنه و هاست تارنما خویش را با اسم پست الکرونیکی خویش انجام دهید تا در آینده به خطاها حقوقی برنخورید.

ترجیحاً دامنه خویش را 5 ساله تثبیت فرمائید تا در شرایطی‌که که تاریخ انقضاء آن فرا رسید به انگیزه آلزامیر شما از دسترس بیرون نشود. اما تمدید طولانی دامنه منجر بهتر چشم شدن دامنه شما در موتور جستجوی گوگل نیز میشود.

2- برای پباده سازی قالب تارنما خویش توجه داشته باشید:
قالب تارنما، اولی چیزی میباشد که در طراحی وب سایت بایستی گزینش گردد و در واقع ردیف و چهارچوب دیداری وبسایت شماست. در طراحی وب سایت این نکات را در حیث داشته باشید: 

از تعیین رنگ های جیغ به شدت بپرهیزید و رنگ های مستعمل در سایت خویش را مربوط به شعار و کارتان گزینش فرمائید. هیچ زمان از معانی رنگها غافل نشوید.
در لحاظ داشته باشید برای ساخت سایت، بیش تر از 2 تا 4 طیف رنگ، به کار گیری نکنید.
وجود فضاهای خالی در شیت را مدنظر داشته باشید. این فعالیت از خستگی دیده ببینده دوری می نماید. ضمن اینکه محتوای شما به راحتی از قسمت های گرافیکی و خالی وب سایت، متمایز می‌گردد.
کوشش فرمائید با گزینش های مطلوب در دکان اینترنتی، روحیه نشاط را در طی خرید به یوزرها خویش بدهید.
3- قرار دادن داده ها تماس در همه صفحه ها:
شماره تلفن، آدرس تارنما، Email، و بقیه داده ها تماس با کمپانی را در همه صفحه های قرار دهید تا چنانچه که کاربر نیاز به برقراری تماس با شما پیدا کرد، این داده ها در دسترس وی باشد. ضمن این که ممکن میباشد کسانی برخی از صفحه ها را ذخیره، چاپ یا این که اسکن نمایند، در غیر این شکل دیگر به‌این داده ها دسترسی نخواهند داشت.

4- دیزاین جالب:
چینش مطلوب در شیت، عنوان های دیدنی، به کارگیری از فونت و سایز و رنگ مطلوب برای عنوان و متن ،تقسیم کردن مقاله‌ها طولانی به بخش های کوچک خیس با عنوان های مطلوب، معین کردن عنوان های اصلی با فونت عظیم و سایز خاص و رنگ مختلف، منجر جذب استفاده کننده بیشتر برای وب سایت میشود.

 

5- از پباده سازی نصیب در رابطه ما و تماس با ما غافل نشوید:
شیت در رابطه ما جایی میباشد که به معرفی کسب و عمل خویش و مدیریت وبسایت میپردازید. درین کاغذ به سوالاتی هم زیرا:

شما که میباشید؟

چه خدماتی ارائه می دهید؟

وجه تمایز شما با رقبایتان چه است؟

دارنده چه نقاط قوتی می‌باشید؟

و سوالاتی از این دست جواب می دهید. این عمل منجر جلب اعتماد مخاطبان به شما می گردد.

در شیت تماس با ما نیز، نشانی، شماره تماس، شماره پیامک و نشانی اینترنتی کمپانی را قرار دهید. در کنار این داده ها، یک فرم تماس جهت سهولت در تماس با کمپانی قرار دهید.

 

6- دسترسی راحت:
یکی مهم ترین نکات برای طراحی وب سایت ماهر، داشتن یک منوی تر و تمیز در سایت و لینک و پیوند صفحه ها به ورقه اساسی میباشد، تا مخاطب بتواند از هر بخش از وبسایت به ورقه مهم یا این که بقیه صفحه های دسترسی پیدا نماید.

 

7- دسته بندی ها را بی آلایش فرمائید:
یوزرها دکان های اینترنتی و تارنما ها بعداز مشاهده برگه نخستین به سراغ منو توشه تارنما خواهند رفت. چینش درست این نصیب به استفاده کننده امداد می نماید تا بتواند سریعتر به نصیب متبوع دست پیدا نماید.

برای دسته بندی های مغازه خویش از ادغام load more (داده ها بیشتر) و lazy load به کار گیری فرمایید.

برای کاوش از دکمه load more یاروهمدم با تنی چند از حاصل دارای ارتباط استعمال نمایید.

نکته: در ورژن تلفن همراه سایت نیز از load more استعمال فرمائید البته به صورت پیش فرض تعداد کمتری از محصول ها بارگذاری یا این که بار گذاری شوند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 526 تاريخ : شنبه 5 مهر 1399 ساعت: 23:16


طرز مجاورت خیس شدن لهجه های گوناگون در ساخت وب سایت های چندین زبانه:
۱- ساخت فولدر هایی برای لهجه های جایگزین
۲- تحت دامنه های هم اندازه
این دو نحوه، طریق قابل قبولی برای لهجه در وبسایت میباشد. طراحی سایت در مشهد  به کارگیری از این طرز برای ساخت سایت های چندین زبانه مشکلاتی داراست اینکه ما یحتاج میباشد طراح همواره کلیه صفحه ها را آپدیت کرده و از این طریق اطمینان داشته باشد که هر کاغذ مطلوب هر زبانی و آپ تو دیت شده‌است. طراحی وب یکسری زبانه مطمئن گردید که آن را در محل جغرافیایی صدق قرار داده اید. برای حصول اطمینان از این اصلی از گوگل اینترنت مستر استعمال فرمایید. البته اعتنا داشته باشید تا قبل از این فعالیت مسلما با جستجوی پوشه های کمکی داده ها بیشتری کسب فرمائید تا بدانید چه هنگامی و به چه شکل می بایست از آن به کار گیری فرمائید. پس اکنون که قصد طرح ریزی برای پباده سازی یک تارنما یک سری زبانه را دارید دقت نمائید که قانون ها و نکات این مقاله را رعایت کرده باشید.


پیوند کردن گویش های متعدد در ساخت وب سایت دو زبانه و چندین زبانه
برای راحتی عمل بازدیدکنندگان و یوزرها تارنما ،گویش های متعدد به فعالیت برده گردیده در صفحه های گوناگون را به همدیگر لینک و پیوند کرده و یک دسترسی سریع به لهجه های دیگر مهیا فرمائید.

بخوانید  ساخت سایت بیمه
از ادغام لهجه های گوناگون در یک کاغذ پرهیز کنید

این عمل علاوه بر مشکلاتی که برای موتور های کاوش در شناسایی صفحه های ساخت می نماید ، سبب ساز بد سرازیرشد شدن وب سایت و سردرگمی بازدید کنندگان نیز شود. بهتر میباشد منو ها و آیتم های گزینش لهجه به طور غیر وابسته در یک بخش خاصی از تارنما قرار گیرند و بازدیدکننده با دقت به نیاز خویش گویش متبوع را تعیین نماید.

چه گویش هایی در طراحی وب دوزبانه و یک‌سری زبانه اهمیت بیشتری دارااست؟
این که ساخت سایت به چه گویش هایی باشد بستگی به غرض و نوع بازدید کننده شما داراست. البته اکثر وب سایت های یکسری زبانه به انگیزه فراگیر و میان المللی بودن از انگلیسی تحت عنوان لهجه دوم خویش استعمال می نمایند، طراحی وب انگلیسی ، ساخت سایت به لهجه ترکی ، ساخت وب سایت به گویش عربی ، ساخت وب سایت به لهجه فرانسوی ، طراحی وب به گویش اسپانیایی ، طراحی وب یک‌سری زبانه آیتم هایی میباشند که می‌توانید در کنار لهجه مهم سایتتان آنان رانیز داشته باشید. ترجمه ی صفحه ها نیز از اهمیت ویژه ای شامل است، ترجمه ها بایستی جاری، سوای هیچ سیرتکامل غلط گرامری و املایی بوده و خواننده را به خویش جذب نمایند.

 

این که طراحی وب به چه گویش هایی باشد بستگی به غرض و نوع بازدید کننده شما داراست. البته اکثر وب سایت های تعدادی زبانه به انگیزه فراگیر و میان المللی بودن از انگلیسی تحت عنوان گویش دوم خویش استعمال می نمایند، ساخت سایت انگلیسی ، طراحی وب سایت به گویش ترکی ، ساخت سایت به گویش عربی ، ساخت وب سایت به لهجه فرانسوی ، ساخت وب سایت به لهجه اسپانیایی ، ساخت وب سایت یکسری زبانه آیتم هایی میباشند که میتوانید در کنار گویش اساسی سایتتان آنان رانیز داشته باشید. ترجمه ی صفحه ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار‌است، ترجمه ها بایستی سرازیر، سوای هیچ سیرتکامل نادرست گرامری و املایی بوده و خواننده را به خویش جذب نمایند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 274 تاريخ : پنجشنبه 3 مهر 1399 ساعت: 20:34


طراحی وب سایت دو زبانه و تعدادی زبانه
در اکثری از کسب‌وکارها ساخت وب سایت‌ دو زبانه و تعدادی طراحی سایت در مشهد زبانه که اهدافی تجاری و بازرگانی را در حوزه دربین‌المللی برای خویش رسم کرده‌اند و یا این که تنی چند از یوزرها و تقاضاکنندگان کسب‌وکار آن ها غیرفارسی زبانان میباشند، بسیار مورد نیاز و ضروری میباشد.

با ساخت وب سایت دو زبانه و یک سری زبانه شما به‌راحتی خواهید توانست با مشتریان بیرون از مرزها تعامل داشته و وارد داد و ستد و داد و ستد با آنان گردید.

دیدنی میباشد بدانید در سیستم‌های نو تبلیغاتی بخصوص تبلیغات در موتورهای جست و جو که مشهور‌ترین آن ها موتور جست‌وجوی گوگل میباشد، شما این قابلیت و امکان را خواهید داشت تا جای جغرافیایی مناطقی که دوست دارید و رغبت دارید تبلیغ شما برای آنها به اکران دربیاید را معلوم فرمائید و اصطلاحاً تارگتینگ کنید (انتخاب مقصود) به‌این‌شکل که برای مثالً صرفا کشورهای حوزه شرق اروپا تبلیغات و درایت شما را مشاهده نمایند. قاعدتاً اشخاص آن کشورها انتظار دارا هستند بعداز دیدن تبلیغاتتان و داخل شدن به سایتتان با زبانی شبیه گویش خویش مواجه گردیده تا ریلکس‌خیس بتوانند با نوع و روش سرویس ها و کالاهای شما آشنا شوند. درنتیجه درصورتی که در طراحی وب سایت خویش خصوصیت دو زبانه یک سری زبانه بودن را نظر نکرده باشید در‌این منطقهها قابلیت رقابت و عرضه مال و سرویس ها خویش را نخواهید داشت و به‌نوعی محدودیتی در کسب‌وکار خویش تولید نموده‌اید.

خصوصیت‌های طراحی وب سایت‌ دو زبانه یا این که یک‌سری زبانه
طراحی وب سایت‌ دو زبانه و چندین زبانه موضوعی تخصصی و احتیاج به‌توجه و دقت ویژه‌ای دارااست. چون انجام پیکربندی ضروری آن برای رئیس و در اختیار گرفتن آن و در دسترس بودن داده ها و محتواهای جمع آوری‌گردیده در هر گویش و همینطور همگام‌سازی نوشته‌ها در گویش‌های متفاوت نیاز به نیروهای کارشناس و متخصص داراست و این زمینه سبب ساز یک دست شدن وبسایت در نصیب‌های متفاوت می شود.

شایسته ترین وضعیت در ساخت وب سایت‌ دو زبانه یا این که چندین زبانه ساخت فضایی یک پارچه برای در دست گرفتن کلیه گویش‌های وب سایت میباشد و در صورتی این عمل با تخصص مورد نیاز و به‌صدق به انجام نرسد، قابلیت و امکان داراست تارنما‌هایی ساخت‌و‌ساز شوند که تماماً منقطع از همدیگر بوده و بایستی به‌شکل منقطع مدیر، در دست گرفتن و به‌روزرسانی شوند.

در طراحی وب سایت‌ دو زبانه و یک‌سری زبانه ، رعایت اصول seo و ساخت سایت مبتنی بر استانداردهای سئو گردیده نقش کلیدی در ارتقا سکو وبسایت در موتورهای کاوش نظیر گوگل تولید می‌نماید و سبب میگردد سرویس ها میان‌المللی در مرض عوام مردم با لهجه‌های متعدد قرار گیرد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 680 تاريخ : چهارشنبه 2 مهر 1399 ساعت: 23:29